Wednesday, October 10, 2012

:: Dua Tahun Sudah..YEAY..!!! ::

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Morning uolls..!! Hari macm yang korang tengok dekat Daisypath Sticker kat atas nun anniversarry kami yang kedua. Terasa macam baru semalam bermadu kasih. Segalanya berlalu degan pantas. Betul lah orang kata masa tak akan menunggu kita. Huwaaaaa~~~

Entry kali ni CikPuanIster nak buat khas tuk Inchik Hubby. Tiada sebarang paksaan pon kalau korang tak nak baca. Takut pulak nanti ada yang rabun tetibe lak bila baca entry kali ni..hahaha.. Mood hari ni nak berjiwang-jiwang sikit. Almaklulah dalam hati ada taman..ekekeke

~syahdu saat bergelar S.U.A.M.I ~
Kepada Suamiku,
Isterimu ini belum lagi sempurna buatmu seperti isteri-isteri Rasulullah S.A.W dan para sahabat,
Belum punya kesabaran yang tinggi dalam mengahadapi suka duka dalam perkahwinan.
Lantaran itu, kata-kata yang mengguris perasaan selalu terluah dek tak tertahan dugaan yang kadangkala datang menjengah.
Ampunkanlah isterimu ini wahai suamiku, kerana gentar juga diri ini andai tidak tercium bau syurga.
Wahai Suamiku,
Dihari ulangtahun perkahwinan kita yang kedua ini, ingin isterimu ini mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga atas kesabaranmu, kasih sayangmu dan segala-segalanya selama ini. 
Semoga ianya berkekalan selagi hayat dikandung badan. Masih terlalu jauh untuk kita mneruskan bahtera ini. Bermacam onak dan ranjau yang menanti, diaharapkan ALLAH memberikan secebis ketabahan, kecekalan, dan kesabaran dalam menghadapi apa juga rintangan yang mendatang.
Semoga ALLAH sentiasa merahmati dan memberkati perkahwinan kita.


Sepatutnya hari jugak kami akan fly ke Kota Kinabalu tuk celebrate anniversary kami nie. Tapi keadaan tidak mengizinkan. Korang boleh baca kat sini. CikPuanIsteri dah buat entry pasal kes tak jadi pergi Sabah. Tak kisah la celebrate kat man pon yag penting doa dan keberkatan dari ALLAh untuk hubungan kami.ayat nak pujuk hati sendiri.

Emo pulak buat entry kali nie..huwaaaa MyEm0.Com Nasib baik roomate xde g kursus. Kalau tak mesti kantoi. Esok CikPuanIsteri hapdet apa gift yang CikPuanIsteri dapat.



P/s :-
-minggu depan dah masuk 8 bulan dah.Semakin tak sabar nak jumpa Litlle B.
-3 hari lagi besday CikPuanIsteri.hehehehe ^_____^

4 comments: