Bahagia Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ammar Rizqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Aiman Rifqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:: firstday ammar kat rumah baby sitter ::

Monday, March 18, 2013
☆★ Assalmualaikum... ☆★


Hye sugar..!! Korang mesti da tahu cikpuanisteri nak cerita apa kan. Sejak ada anak ni sibuk la nak cerita pasal anak j manjang. Sila jangan bosan yerk. Hari ni cikpuanisteri da start masuk kerja. So minggu lepas cari baby sitter & try antar ammar kat umah BS. Saja j hantar ammar awal kat rumah BS coz nak nengok die serasi tak. Kang da naik kerja baru nak hantar kalau tak serasi kan ke haru.mana nak cari baby sitter dalam masa 24 jam???

Mula hantar hari Khamis. Masa nak hantar tu rasa berat hati j. Yela tak pernah pisah ngan ammar kot. Inchik Hubby relax j. Pagi hantar dalam pukul 8.30am. Balik dari hantar ammar siap g sarapan. masa tu tak rasa sedih lagi. Bila dah sampai rumah dah rasa sebak. Bila Inchik Hubby g kerja terus tak leh tahan lagi. Apa lagi melalak sakan la kat rumah sorang. Yang paling sedih bila pam susu. Kalau ammar ada tak yah pam susu coz ammar dah pam kan. Menangis sambil pam susu.HuwaaaaMyEm0.Com

Lama-lama rasa macam nak gila duk rumah sorang-sorang. Siap pesan dengan Inchik Hubby jangan balik lambat petang nie. Tengahri die da balik dah. Terus ajak ambik ammar tapi inchik Hubby tak nak. Dia buat tak tahu j. Adoiiii~~~ Rasa nak meroyan lagi..!!! Alasan Inchik Hubby sekejap lagi pukul 5 so ambik pukul 5 j.

Tak sudah-sudah tengok jam da pukol berapa. Masuk pukol 4 hati dah bunga-bunga.hehehe.MyEm0.Com4.30pm dah siap sedia dah nak ambik ammar. Inchik Hubby kat awal lagi kang ammar lom siap lak. Dia ajak g kedai dulu. Alahai sabar j la. Memang sengaja j Inchik Hubby nie. Lain perasaan seorang ibu ngan perasaan seorang ayah ni. Sampai j umah pemgasuh tengok ammar tengah menyusu. Bila ambik ammar terus melekat macam lama sangat tak jumpa bonda dia ni. Masuk kereta terus menyusu. Kesian anak bonda nie. Hari jumaat terus tak hantar coz lepas Sembahyang Jumaat nak terus balik kampung. Yeay dapat kelek ammar..!!!

Tadi malam ammar meraam j. Macam tahu lak esok bonda die nak masuk kerja. Tak nak lepas asyik nak melekat ngan bonda j. Sedih lak rasa. Kalau lah boleh jadi suri rumah. Tadi pagi hantar ammar ok j dia. Tapi tak tahu lah sekarang camne. Petang ni nak bawak ammar g klinik cucuk 3 bulan. Tak sabar nak tahu timbang ammar berapa sekarang nie. Dah makin debot dah anak bonda nie.

budak debot baring atas meja main ngan pak cu

Harimau Selatan..Luaskan Kuasamu..!!

Debot bonda. Buah hati pengarang jantung.

6 TQ for the kisses:

Anonymous said... [REPLY]

Sabar........:-)

Aine Ainun said... [REPLY]

Ala...saya pun terasa sedih ni ha..dok bygkn irfan xde depan mata...ank depan mata pun rindu. Apatah lg ytinggalkn..huhu...

Ala comeynye ammar. Stokin sama ngann irfan...cutenyaaa

Irfan cucuk sebuln n 2 bulan x demam..ammar camane?

CikPuanIsteri said... [REPLY]

@Anonymoustgh bersabar la nie...huhuhu

CikPuanIsteri said... [REPLY]

@Aine Ainun mesti beli kat giant...hehehe

ammar xdemam setakat nie..irfan ngan ammar kan kuat..hehehe

Aine Ainun said... [REPLY]

Hebatnya susu Ibu...=)
Alhamdulillah, semoga kita dapat mnyusukan baby sampai dapat AWARD paling tinggi...=)

CikPuanIsteri said... [REPLY]

@Aine Ainun amin,amin,amin..Ya ALLAH..!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

Widgets

CikPuanNuffnang