Bahagia Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ammar Rizqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Aiman Rifqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:: Olimpik 2012 Ada Unsur Freemason?? ::

Tuesday, July 31, 2012


بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Sekarang tengah sibuk hangat pasal Sukan Olimpik London. Masa pembukaan CikPuanIsteri tak tengok pon. Tak kuasa nak nengok pagi-pagi buta uolll...lagi la bulan puasa ni, lebih baik bangun sahur j. Apa yang tengah kecoh sekarang ni ramai yang kata Sukan Olimpik kali ni ada unsur Freemason/Illuminati.

Telah dikhabarkan bahawa Dajjal laknatullah dan wazirnya telah berada di London untuk acara gilang gemilang Olimpik 2012. Mereka telah lama membuat persiapan untuk acara ini sejak dahulu lagi kerana melalui acara sukan antarabangsa inilah, mereka dengan mudahnya mengumpul penduduk seluruh dunia bagi menjayakan agenda mereka untuk menyihir seluruh dunia.

Bandar London telah dipilih kerana London adalah pusat segala agenda jahat mereka dalam merosakkan seluruh dunia selama ini. manakal tahun 2012 pula adalah tahun yang sangat signifikan bagi mereka. Ia adalah tahun yang dimana Dajjal laknatullah telah bebas daripada rantai yang mengikatnya selama ini. 2012 juga mempunyai maksud tersirat yang tersendiri. Kita tahu bahawa puak Illuminati salah satu cabang Dajjal laknatullah sentiasa mempunyai kod-kod rahsiatersendiri bagi menjalankan agenda mereka. Kita tahu bahawa tulisan Arab dan Ibrani (Hebrew/tulisan yahudi) ditulis dari sebelah kanan ke kiri. Jika 2012 diubah kepada huruf dan dibaca dari kanan ke kiri ia akan kelihatan seperti ZIOZ. Di dalam kod ini, huruf Z boleh diputar melawan arah jam menjadi huruf N. Dengan ini terbongkarlah dalang disebalik Olimpik London 2012 atau Olimpik London ZION.

2012 = ZOIZ  /  ZOIZ = ZIOZ  /  ZIOZ = ZION

Zion seperti mana yang kya tahu adalah sebuah bukit di Jerusalem yang dididamkan oleh Yahudi untuk membina Haikal Sulaiman bagi membina tapak kezahiran Dajjal laknatullah dan Mosyaikh ke dunia bagi menguasai dunia.

Cuba perhatikan lampu limpah yang berbentuk segi tiga, serupa macam piramid dengan mata diatas.


Hari tu Mufti telah putuskan yang semua atlet boleh menangguhkan ouasa semata-mata kerna Olimpik ni. Agak pelik jugak; Kalau sukan yang memerlukan tenaga macam olahraga tu boleh diterima tapi kalau sukan yang ringan macam menembak & memanah perlu k?  Pendapat korang???? Wallahualam..

1 TQ for the kisses:

Cik Cakula Cemekut Cekelat said... [REPLY]

yahudi mmg sentiasa ada agenda...xpyh tunggu olimpik...dunia da tua...tinggal tggu mse je..=)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

Widgets

CikPuanNuffnang