Sunday, July 14, 2013

:: Get well soon sayang ::

Assalamualaikum....

Hari ni hari yang paling buruk pada saya. Ni semua sebab my lil caliph demam. Suhu naik turun. Start dari semalam petang da perasan suhu naik. Tapi semalam kat kampung so tak bawa theomeyer. Tak dapat la nak tengok suhu sebenar my lil caliph. Menyesal betul tak bawa thermometer. Ni firstime my lil caliph demam panas sepanjang 6 bulan lahir. Memang agak cuak juga ciz tak ada pengalaman lagi nak jaga baby demam.

Suhu malam nie 38.4ºc. Kire tinggi jugak tu. Tido pon just pakai pampers j. Tangan ngan kaki sejuk tapi badan ngan kepala panas. Saya risau kalau kena sawan tarik j. Doakan ammar rizqy cepat sbuh ye... :'(


P/s :
-rasa down sangat..

1 comment:

  1. Masa Irfan demam, mmg suspend\
    saya rasa nak menangis sekali...
    gabraaaaaaa sangat

    saya faham tu,
    ammar cepat sembuh, saya doakan..
    baby bahaya demam panas....

    ReplyDelete