Bahagia Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ammar Rizqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Muhammad Aiman Rifqy

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

:: Buku Merah ::

Tuesday, June 19, 2012


Selepasa disahkan mengandung CikPuanIsteri meneruskan langkah seterusnya.(cewah ayat nak poyo..ahakz) Macam yang setiap perempuan hamil buat, kene la pergi klinik untuk buat Buku Merah @ Pink. Hari Sabtu dapat tahu mengandung hari Isnin da pergi buat Buku Merah @ Pink. Mesti ada orang kata "kenapa awal sabgat buat? tunggu la dah 3 bulan nanti" Alasan kenapa CikPuanIsteri buat awal adalah :-
  1. Ini adalah anak pertama kami dan kami tidak mahu mengambil apa-apa risiko sekiranya perkara-perkara yang tidak diingini berlaku. mintak dijauhkan
  2. Kurang pengetahuan mengenai perempuan hamil, baca buku or artikel dekat internet tak akan sama dengan apa yang kita alami sendiri.anak sulong lakatekan
  3.  Tak nak kene bebel dengan nurse dekat Klinik. CikPuanIsteri buat masa 7 weeks pon dorg da bising..haiiiyya..!!
Kalau dulu CikPuanIsteri selalu berangan nak ada Buku Merah @ Pink ni. Alhamdulillah sekarang CikPuanIsteri dah ada sendiri.

contoh buku merah

Bila dah ada buku merah ni asyik nak belek j..hahaha..hari - hari balik rumah belek buku nie..jakun la katekan.

p/s :-
  • doakan CikPuanIsteri selamat & dipermudahkan segalanya sampai bersalin nanti. Amin..
  • Bonda sayang Baby & Ayah...

2 TQ for the kisses:

Mila Ahmad said... [REPLY]

hihi..mesti xsabar kan. mila pun nak jugak heeee...

CikPuanIsteri said... [REPLY]

nanti nani doakn mila cpt dpt yerk...amin...
ley share pglaman sesame nanti...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

Widgets

CikPuanNuffnang